Daar hebt ge 100% gelijk in flugel. Mensen die den boel afbreken horen nu 1-maal niet thuis op een voetbalveld. Maar zoals ge zegt zitten ze overal, op den antwerp misschien iets meer als ergens anders. Al kan ik u zeggen dat de laatste 2jaren (sinds ik dus regelmatig, bijna wekelijks naar den antwerp ga zien) wel hard verbeterd is. De laatste rel op den bosuil zelf kan ik me niet inbeelden. Alleen tegen GBA, als er enkele GBA'ers uit hun bus springen, maar ook dan blijft het tussen klein schermutselingen.
Ook op uitmatchen is het hard verbeterd. Op Anderlecht kannek u zelf mededelen dat het gans is uitgelokt door de politie (en nee ik beweer niet dat het elke week zo is, maar deze keer dus wel).
Als ge natuurlijk met uw waterkanon begint te schieten vooraleer er iets gebeurd is ist "normaal" dat er sommige heethoofden hun laten gaan. Dat er dan een kat en muis spel ontstaan tussen de politie en de supps is me dan niet meer onmogelijkheid.
De politie zou beter wat correcter optreden. Die mannen duwen u dus recht in de richtign va nde rellen hé. Getuigen genoeg hier opt forum, die erbij waren op anderlecht. Wij waren zo braaf aan de kant te blijven, zo ver mogelijk van de rellen weg. Wat doen die manne, die drijven u er dus gewoon tussen hé. Als ge dan vriendelijk vraagt van, laat me hier ff staan, ik ga ni tussen da waterkanon en die vechters staan dan krijgt get het bevel "Door lopen of ik sla met mijn matrak op u gezicht" (letterlijke woorden uit de mond van een agent die eerst beweerde dat hij geen nederlands verstond en kon spreken)
Mijn conclusie is => Vechters buiten, OVERAL, ook op den antwerp. Maar soms moet de politie, die de antwerpsupps als hools aanschouwen, eens in hun eigen boezem kijken eer ze beginnen te zagen dat er weer maar eens rellen waren op den antwerp.