View Single Post
Old 08-03-2003, 14:11
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik vind dit best een sublieme tactiek van Minardi ! Zorgt weer voor wat opschudding wat de boel best interessant houdt. Want eerlijk gezegd, zo ongelooflijk spannend vind ik het nieuwe systeem niet. Die kwalificatie van vanmorgen heb ik half ingedut bekeken. Als je uit deze startgrid al conclusies mag trekken, weet je dat Ferrari nog steeds oppermachtig is en de andere teams mogen gaan strijden voor de 3de plaats, achter Schumacher en Barrichello.
Wat me wel opviel: Barrichello lijkt me in Australië de snelste Ferrari-coureur. Rubens werd min of meer gehinderd door Raikkonen en de rommel die deze laatste op de baan had achtergelaten. Benieuwd wat er gebeurt als Barrichello morgen Schumacher achter zich kan laten bij de start...
Ook nog pet af voor BAR en Toyota. Snel zijn ze, nu nog die betrouwbaarheid. En McLarens' seizoenstart gemist ? Coulthard best wel, Raikkonen daarentegen is slachtoffer van het nieuwe systeem. Met een rondje meer had ik hem best nog voor Montoya zien eindigen.

Hoedanook, benieuwd naar morgen, oftewel vannacht 3u45 op Canvas of RTBF2. Trouwens; de beelden: Een onboardcamera die we slechts 3 seconden kunnen 'bewonderen' vind ik nu ook maar niks. Vroeger kreeg je soms een heel rondje onboard mee, nu slechts een kleine flash. Voor verbetering vatbaar.