Bon, ik heb mijn internet eindelijk terug, die overstap van moden naar ADSL is niet vlekkeloos gegaan, er waren verschillende faktoren in het spel - fucking Murphy - maar goed, hier ben ik dan.
Ik heb even diagonaal door de verschillende antwoorden gelezen en hier zijn mijn 2 centen.
McLaren heeft 70% van de MP4/17 veranderd, hallo? Ze hebben in de 2de helft van vorig zowat alles aangepast en dit tijdens het winterseizoen tot een geheel gegoten, dus de fameuze "D" versie. Ik zag links en rechts dat Ferrari nog iets de bovenhand heeft, wel, ik heb Rubinho niet echt zien korter komen op Kimi... zelfs integendeel. Dat Schum niet zo top is "under pressure" is nog maar weer eens gebleken. Hij remde gewoon te laat in een poging DC uit te remmen denk ik... Als het de volgende race weer niet lukt, kunnen de Ferraristi wel eens nerveus worden en we weten allemaal hoe efficient nerveuze Italianen zijn. Nu goed, in principe zijn zowel de 2003GA als de MP4/18 aangekondigd voor Imola, dus het zal afwachten worden. Maar als de 17D de 50% vooruitgang is en de 18 van Mclaren de ovirge 50%, dan zijn we weer voor een vet seizoen vertrokken. De 2003GA loopt vertraging op gezien de 2 crahes van Badoer door "mechanical failiure"... om te volgen.
De rest. Alonso was top, maar hij zal aan zijn conditie moeten werken denk ik, die was toch wel uitgeput. En dat Rubinho zo blij was?? ik versta er niets van. Ralf heeft best wel een uitgekookte race gereden, maar kreeg toch bijna een ronde aan de broek. Ook de BAR's en de Saubers zijn mij wel meegevallen.
Op naar Brazil !!