View Single Post
Old 01-04-2003, 18:50
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Inderdaad vrij triestige vaststelling. Net als tijdens de 24H ging er voor mijn neus weer ene zwaar uit ( rode First Porsche ) en ik kan u verzekeren dat je het als piloot dan ook enkele seconden koud krijgt in de wagen. Fout of niet doet niets terzake, als je enkel naar de races komt om ongelukken te zien dan ga je beter naar de rallycross.
Echte circuitliefhebbers komen voor de inhaalmaneuvers, de sound ( alhoewel TC ? ) en de wagens.
En de bekers eh

Quote:
Droevig is ook te moeten lezen op het gastenboek van de marchalls, " hopelijk kunnen we rekenen op veel craches dit seizoen". Nu ga ik er echt alles aan doen om het dat plezier nu ne keer nie te gunnen sé.

pompierke
Comments: Hey iedereen,
't is lang genoeg geweest, laat ons er een fijn en crashvol jaar van maken. En vooral jullie goed humeur meebrengen en voor de rest genieten mensen.
Tot zondag
pompierke

Dat was de letterlijke tekst. Gewoonweg verwerpelijk voor dan nog het ploeghoofd van de marchalls
Ik kan me wel voorstellen dat er veel zijn die enkel voor dat komen kijken, tja, blijkbaar beseffen die dan ook niet dat er wel eens mensen achter het stuur zitten.
'k weet niet hoe dat gaat bij marschall's, maar hebben die ook geen licentie nodig of zo? afpakken zou ik zeggen.
Reply With Quote