FF over de race nu:
Fantastische race van McLaren, beide rijders waren top, dat Fischi niet gewonnen heeft is volledig naar de letter van het reglement, en ge moet eerlijk zijn, we hebben hem anders bijna niet gezien in de race hé, reed mischien op zijn laatste benzine dampen en moest mischien sebiet binnenkomen om te tanken, en ging Raikonnen ook niet meer binnenkomen? EDIT: Raikonnen heeft juist verklaart dat hij de ronde van de laatste crasches juist binnenkwam voor zijn laatste pitstop, dus das al 1 van mijn juist geschrevn bevindingen en voorspellingen betreffende de eigenlijke winnaar van de race moest die gewoon door gegaan zijn: Coulthard. end EDIT
Dan was Coulthard weer leider (had 20 sec voorsprong voor zijn pitstop) en Kimi 2e, Alonso mischien derde en Fischi 4e.
Ik vind dus dat Kimi volledig verdiend gewonnen heeft maar het moest eigenlijk zijn ploegmaat zijn hé. derde man op het podium mocht dan Alonso of Fischi zijn.
Oook vind ik dat zoals iemand hier al vermeld had: als enkele rijders (waaronder de "regenkoning" Shumi) in dezelfde bocht slippen ze eigenlijk moeten gewaarschuwd zijn en daar ff kalmer aan doen, dus hebben ze daar allemaal een fout gemaakt hé! De Mclarens slipten wel niet!
Ook gezien dat Verstappen een van de enigste is die daar ongeschonden gestrand is.
Al bij al dus een interressante race, spektakel, onvoorspelbaarheid, craches (de laatste waren er wel te veel aan), spanning, en stof om over te praten zoals te zien is in deze thread.
Greetz,
Laskaat
Last edited by Laskaat; 07-04-2003 at 01:01.
|