even een ander vraagje:
na de race moeten de piloten gewogen worden met helm en raceuitrusting hé, om te zien als ze wel het minimum gewicht hebben dat in het reglement staat denk ik. Weet iemand als het toegelaten is zoals Fischico deed na de race, gaat uitbundig zijn teamgenoten begroeten gedurende enkele minuten, iemand achteraan neemt zijn helm over, die verdwijnd uit het zicht, denk dat hij dan zijn helm terug krijgt om zich te gaan wegen binnen voordat hij naar het podium gaat. Is dit toegelaten, want eigenlijk kunnen ze dan in die momenten de helm verwisselen door een zwaarder exemplaar om binnen de gewichtsnorm te blijven (komen) de helm doen ze toch niet meer aan en moeten ze niet afgeven om apart te laten controleren. Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar in principe zou het kunnen hé.
Ik weet dat het vergezocht is, maar vroeg het me alleen af of er daar iets over in het reglement staat. Wie kende hier die 2000blz vanbuiten?
als je de beelden bekijkt gaat het zo: hij loopt naar de afsluiting, omhelst iemand, die neemt zijn helm aan, die gaat naar de volgende rij, dan naar vanachter en is plots verdwenenen, enkele minuten later krijgt ie hem waarschijnlijk terug (buiten beeld) en gaat naar binnen waar ze normalerwijs eerst gewogen worden. Had er vroeger bij andere GP's nooit opgelet maar vond dat het nu zo erg opviel
Greetz,
Laskaat
|