Er blijkt hier toch wel een serieus misverstand te zijn. Ik kan het mis hebben maar dit is mijn versie gebaseerd op allerlei informatie.
BMW Motorsport verkoopt géén M3 GTR's. Er zijn er in totaal 5 van gebouwd: 1 test-auto die nu in het BMW museum staat, de vier andere hebben in 2002 in ALMS gereden bij Schnitzer en PTG. Twee daarvan worden nu gebruikt voor de 24u van de Ring, de twee ander zullen ook nog wel in de ateliers in München staan en zijn niet te koop.
Een M3 GTR wegversie bestaat momenteel volgens mij gewoon niet ( het prototype buiten beschouwing gelaten). Ze zijn dat ooit van plan geweest om er te maken om niet benadeelt te worden door het ALMS-reglement maar na hun beslissing om zich uit dat kampioenschap terug te trekken hebben we er toch niet veel meer van gehoord.
En de MDM GTR's zijn er al van begin 2001 en dus voor er van een eventuele wegversie sprake voor klanten sprake was en die er nog steeds niet is. Een van de vijf echte GTR's is het ook niet dus blijft er nog maar één ding over volgens mij: eigenbouw