View Single Post
  #7  
Old 09-04-2003, 09:42
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Originally posted by jos
tuurlijk airco zoals het vorig jaar was was het volgens u dan het best dat niemand nog live voor de buis zit ofwel bebaalde mensen dan mar na 10 ronden viellen zijn dan in slaap was dat leuke f1 dan meg je het voor mijn part hebben maar voor mijn part moeten ze dat dan niet meer live op tv uit zenden
dus als er 1 team een uitzonderlijk sterk seizoen doormaakt moet men snel de regels beginnen wijzigen. Tientallen jaren lang hebben ze grotendeels dezelfde regels aangehouden ..... waarom nu deze plotse breuk.
Ook de voorbije jaren waren er saaie seizoenen .... Je kan toch moeilijk stellen dat de jaren waarin hakkinnen kampioen is geworden bloedspannend waren .... Toen was er echter nog een factor Schumacher die af en toe eens een race kon afsnoepen van het veel sterkere mcLaren. Schumacher en Ferrari hebben hard gewerkt om de kloof met McLaren te dichten en zelf een voorsprong uit te bouwen ...... ==> Dit is SPORT .... pure klasse
(Mijn voorbeeld van Ferrari is hier puur illustratief ... in de F1 geschiedenis zijn genoeg voorbeelden te vinden tussen andere teams)

regelverandering = GEEN sport

* eens even een denkoefening *
Wat als dit jaar McLaren ALLE GP's wint ....
Moeten dan volgend jaar alle regels (waarvan iedereen nu roept dat ze geweldig zijn) terug de prullemand in ?

Een hegemonie van een bepaald team moet doorbroken worden door sterke piloten, of sterke wagens .... NIET door regelveranderingen

---------------------------------------------------

Natuurlijk heb ik ook graag een spannende koers ...
Ik stoor me er echter aan hoe vele F1"fans" de F1 (voor velen hun favoriete sport) plots niet meer zien staan als hun piloot te weinig wint (Of liever .... Hun anti-piloot teveel wint)

Ik ben nooit Hakkinnen of McLaren fan geweest .... Toch ben ik in de jaren van glorie van McLaren altijd blijven kijken ....
Soms vloek je dan wel eens .... En nee ... niet iedere race is dan even fijn ...
==> Toch worden deze minder fijne momenten ruimschoots gecompenseerd door de momenten dat de underdog de onoverwinnelijke verslaagt.

airco
__________________

Last edited by airco; 09-04-2003 at 09:53.
Reply With Quote