View Single Post
Old 09-04-2003, 10:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Feit is natuurlijk wel dat ze - denk ik - die strategie uitgedokterd hadden met de switch in electronica-reglementen na Silverstone. Als de FIA voor de zoveelste keer dan reglementsaanpassingen doet, tja dan moet ge de'n boel herzien natuurlijk met vertragingen als gevolg.

Airco heeft wel ergens - heel ergens - een punt door te stellen dat McLaren de rest niet op een hoopje gereden heeft en dat de faktor geluk meegespeeld heeft. Daartegenover zou ik willen zetten dat ik niet de indruk had dat Barichello een vuist kon maken op Kimi in Malaysia.

Er wordt veel geroepen en geschreven over de 2003GA, meer dan over de 18 van McLaren. 't zal ook nog af te wachten zijn of hij betrouwbaar is. Blijkt dat aanvankelijk niet - er zijn toch al wat ongelukken mee gebeurd - dan McLaren verder de puntjes bij elkaar blijven harken.

We weten overigens allemaal wat een wereldkampioen onder druk met een nog niet helemaal op punt zijnde superieure auto aanvangt. Op de limiet om toch maar top te zijn en vaak erover. Als dat maar goed gaat...
Reply With Quote