Quote:
Originally posted by Huudo
Allez kom, nu dat ge de'r over begint, ik volg F-1 sedert Senna naar Lotus gegaan is - 1985 - en ben McLaren fan sedert Senna in 88 bij hun aan de slag was. Ik heb maar 1 seizoen gemist, of toch weinig van meegekregen, en dat was 94, om begrijpelijke redenen. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en in 95 de draad terug opgepikt als McLaren supporter (geen specifieke voorkeur voor piloot meer sedert 94). Als Schumi morgen voor McLaren rijdt, zal ik er net zo tevreden mee zijn als met DC of Kimi of Brundle of Blundell in de'n tijd. Als kid in de jaren zeventig keek ik ook wel eens en vond toen de McLaren boys al top, dus 't moet er al van in het begin ingezeten hebben...
|
Ik volg de F1 al sinds 1965 als Jim Clark-fan. Daarna via Jacky Ickx en Fittipaldi bij Hunt en Scheckter terecht gekomen, Gilles Villeneuve, Boutsen en Senna. Daarna een groot gat en nog steeds geen echte favoriet alhoewel Montoya me wel kan bekoren. Maar Raikkonen is goed bezig me in te palmen, de manier waarop hij rijdt is ook wel top.
PS dit is wel Sennake aan het toetsenbord (in huize Mistery)...