wel dezen toffe gast wilt u dan graag nekeer laten inzien dat wij hier verdorie niet pro-Ferrari aan het handelen zijn. Zie je nu zelf niet in dat die thread daar compleet niet thuishoorde ? Das een foto van '99...
Had je nu in '99 die foto daar gepost, mooi zo. Maar ik denk dat je iets te laat bent.
En of daar nu een al dan niet wenende Schumacher op staat of een al dan niet wenende Hakkinen maakt de zaak compleet niet uit.
En in het verleden is het nog maar 1 keer gebeurd dat we hier eentje geband hebben, maar die hing het echt wel uit. Foto's van iemand z'n lul horen hier dan ook niet thuis.
En als je Modena bedoelt, die begon serieuze ruzie te stoken tussen enkele members en is het nota bene zélf afgebold. Hebben wij dan ook lekker niks mee te maken.
en over jouw oftopic regels heb ik zowat m'n twijfels. Volgens jou zouden we dan 1 groot forum moeten hebben waar we alles door mekaar smeten ? Lijkt me serieus onordelijk.
In ieder geval, haal het alsjeblief uit je hoofd dat we hier pro-Ferrari bezig zijn, want dit is verre van.