View Single Post
Old 08-07-2001, 13:42
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

en nog iets:

Uw eigen woorden: Deze thread heeft idd niks te maken met actuele F1, en zou onder F1-history evengoed niet passen

En de volgende die ik evnetjes gezocht heb (heb niet ver moeten zoeken hoor), die mogen dus wel want er staat geen laster tegen Ferari in:

1)Nieuwe meeting ( 1 2 3 4 ... Last page )
2)Senna Was Een Genie
3)Betty Montoya
4)Ferrari Stuur ( 1 2 )
5)Driven
6)reclame paddock ( 1 2 3 )
7)The paddock op als nr 1 Forum op onze site ( 1 2
8)Poll:Fast and Famous ( 1 2 )
9)Important!!! Lezen!!! ( 1 2 )
En de beste moet nog komen:

10) Nieuwe site ( 1 2 ) waain ze vragen: "Ik weet niet of het hier mag, in deze rubriek. Maar ik wist echt waar anders dus als het hier verkeerd staat mogen jullie het altijd verwijderen. "

En als antwoord krijgen: Van Airco:" mag!! zekers alst ne Ferrari-site is!! "

Voilla, het bewijs dat je niks mag posten in het best bekeken forum
dat Anti-Ferari is, zelfs als het als grapje bedoeld is zoals die foto van de "Wenende" Shumi

En nu nog zeggen dat de administrators niet partijdig zijn!!!!!Haha, zeg, ik maak der mij geen zwaar hoofd in hoor, er was al zo veel gebakkeleid geweest over Ferari-McLaren waar de admins steeds probeerden te verdedigen dat ze niet partydig waren maar objectief, dus mijn testje is met glans geslaagd hé, jullie zijn grandioos door de mand gevallen.
Proficiat*LOL*

Greetz,
De Laskaat, en nu word ik waarschijnlijk geband of toch tenminste als "lastigaard "afgeschilderd, en gaan ze nog meer zitten "kakken op alles wat ik hier neerschrijf.