View Single Post
Old 08-07-2001, 14:00
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Bravo Laskaat.

Uw harde werk om het hele actuele F1-forum te doorzoeken naar threads die er in feite ook niet thuishoren heeft z'n doel bereikt: een beke rel schoppen en de admins kwaad krijgen.
Ik ben er bijna van overtuigd dat je nu niet probeert aan te tonen dat we partijdig zijn, maar dat je met een smile achter je scherm zit en denkt 'hoho, hoe goed ben ik niet, ik kan dit pover forumpje van z'n sokkel halen en de admins belachelijk maken'.
Een beke dwarsliggen kan nooit kwaad.

Ik voel me te goed om jou te bannen, ik zie er tot nu toe ook geen reden toe, maar je hebt ons idd doen inzien dat we onze job in het F1-forum niet goed genoeg doen en af en toe threads laten staan die er niet thuishoren. Daarom nog eens een oproep aan alle posters: POST IN HET FORUM WAAR JE POST THUISHOORT.

Het partijdigheid-gedeelte van je post gebeurt trouwens overal. Het zal me niet verbazen moest jij op het McLarenforum van depits.net langskomen. Dan is het ook niet meer dan normaal dat men hier ook zo begint te doen.

En dan nu even mijn persoonlijk mening over jou: dwarsligger. Daar is niks mee, die mensen moeten er ook zijn, anders krijg je geen discussies. Jouw Coulthard-favoritisme blijft me bij en ik probeer min of meer jouw mening te respecteren, maar in deze laatste posts kan ik me echt niet vinden. Mag ik je 1 vraag stellen ? rechtuit gewoon: Jij bent anti-Schumacher en supportert elke race voor McLaren ? Of vergis ik mij hier schromelijk ? in dat geval mijn excuses. Anders is dit gewoon niet meer dan een goed oud McLarenfan vs Ferrarifan gevecht.

En hier hou ik het bij voor ik me weer serieus begin op te boeien.
Hou het toch alsjeblief sportief en denk nogmaals plz nekeer na vooreer je een nieuwe thread maakt in een forum.