1) "Uw harde werk om het hele actuele F1-forum te doorzoeken naar threads die er in feite ook niet thuishoren heeft z'n doel bereikt: een beke rel schoppen en de admins kwaad krijgen. "
Antw: hoe kun jij nu weten wat mijn doel was, lees je eigenlijk wel wat ik typ, mijn doel was te bewijzen dat niet iedereen gelijk voor de wet is hier en jullie pro-ferari zijn en niet objectief genoeg. en als je daarvoor kwaad bent, amaai, en daarbij, zo hard heb ik niet moeten zoeken hoor!
2)"Ik voel me te goed om jou te bannen"
Antw: ja, dat dacht ik al dat je jezelf te goed voelt
3) "Het zal me niet verbazen moest jij op het McLarenforum van depits.net langskomen. "
Antw: Neen,
4) "En dan nu even mijn persoonlijk mening over jou: dwarsligger"
Antw: wat jij over denkt interresseerd me niet, iedereen mag zijn mening hebben hé
5) "Jouw Coulthard-favoritisme "
Antw: ik ben geen fanatieke fan van Coulthard, wel viel me op (en anderen ook) dat alles wat ik of iemand anders positief over DC zegde direct door jullie in ge grond geboord werd
6) "Mag ik je 1 vraag stellen ? rechtuit gewoon: Jij bent anti-Schumacher en supportert elke race voor McLaren ? Of vergis ik mij hier schromelijk ? "
Antw: Ik ben anti-shumi ja, maar niet fanatiek anti-ferari, en voel sympathie voor McLaren maar ook voor Williams en Arrows.(niet voor verstappen hoor) Supporteren doe ik altyd voor een goede mooie spannende race, gelijk wie wint
7)"Hou het toch alsjeblief sportief en denk nogmaals plz nekeer na vooreer je een nieuwe thread maakt in een forum."
Antw: geen probleem, ik ben al meer dan 20 jaar "sportief" aan't zien naar F1. En denk jullie ook nog eens goed na voor je iets naar elders verband hé
|