Quote:
Originally posted by jan
Ik heb nog twee videobanden te bekijken, maar slechts tijd voor één. Kies ik voor de GP van Silverstone of voor de samenvatting van Rock Werchter deel 2? Als ik jullie zo lees was het in Siverstone niet veel soeps.
Graag advies.
Jan
|
Of amuseer u met mevrouw Gypen, daar zult ge misschien nog het meest aan hebben.
Ik heb alweer een heel stuk gemist (eerste helft of zo) en 't kan me alweer niet bommen.
Over DC en Trulli kan ik dus niets zeggen, maar als ik het zo hier en daar lees, schijnen de meningen verdeeld te zijn. Naar aloude gewoonte is DC dan maar weer de kop van jut bij de meesten.
Ik versta wel niet dat MS niet gewonnen heeft, net nu ik me tot het Schumi-dom bekeerd heb. Leve Schumi, Schumi boven hup, hup, hoi. Schumi voor president. Schumi is God. Den eerste die kritiek op MS heeft, krijgt hier klop van mij ok...
Enfin, even serieus nu: voor mij persoonlijk is MS goed voor twee zaken.
1) karaktervorming, want dat moet ge verdorie hebben in deze barre tijden van MS-dominantie en waar ge een hele bak kritiek en stront over u krijgt uitgekapt als ge niet voor hem zijn
2) een uitstekend afkickmiddel voor de F1 van tegenwoordig.
En voor de zoveelste keer: ik weet ook wel dat hij de compleetste is, maar dat betekent niet dat ik mijn kazak moet draaien en ervoor ga supporteren.
Daarmee val ik niet specifiek deze site aan hoor. Sorry als het zo overkwam.
Yep, ik geraak er een beetje op uitgekeken...