[QUOTE]
Originally posted by Baron
[B]
Quote:
Originally posted by flugel
tja, cupracen = close racing hé, als er dan tikken gegeven en gekregen worden vind ik dat niet meer dan normaal...
OK. Akkoord. Maar close racing is nog altijd geen full contact racing. Sommige piloten kennen blijkbaar het verschil niet meer. De Clio-races van dit jaar beginnen aardig op banger-wedstrijden te lijken zoals je die op een speedway-circuit kan zien en waarbij zowat alles toegelaten is. Het rijgedrag van bepaalde piloten in de Clio-cup laat serieus te wensen over. Vooral de gemaskerde racer (Marc Goossens dus) bakte het verleden zaterdag wel bijzonder bruin.
|
Dan ligt het aan de organisatie om daar duidelijk in te zijn, als men niet direkt ingrijpt krijgt men het domino effect, ik krijg een duwtje, ik geef er eentje terug... en zo gaat het maar door. De piloten moeten idd het verstand hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat het soms serieus moeilijk moet zijn om fair te rijden als anderen dat niet doen, dus de grootste fout ligt bij de organisator, één keer actie ondernemen en 't zal direkt een stuk fairder zijn. (was verleden jaar in de yaris cup toch ook zo)