Quote:
Originally posted by Driesco
Ik dacht niet dat de marchalls rond het circuit er schatrijk van werden.
|
Om geen rare vragen te krijgen als deze, laten alle baanposten hun Bentley's en Rolls'kes in het weekend thuis
Zelf hebben de Marshals die in het weekend actief zijn geen binding met het circuit.....dat gaat via NSK/KACB. De mensen van de weekploeg zijn wel verbonden aan het circuit. Vergoeding voor door de weekse activiteiten is overigens niet erg rijkelijk, tis leuk meegenomen.
Maar idd.....de geldstromen op en rondom de VZW Terlaemen blijf ik af en toe wonderlijk vinden......
Elke week uitverkocht, oftewel elkde dag bezet.........en de prijzen die je moet betalen voor een simpele brandblusser en afgeragde vlag zijn niet mis.
Nu zijn er afgelopen jaren wel wat infrastructuur werken geweest, (kanaalsectie + nieuwe pits & paddock).............kan zijn dat men "spaart" voor de rest.
Tja dat zijn er nog wat andere opties waar dat geld naartoe kan gaan..........maar dat kan ik niet onderbouwen, heeft dus ook geen nut om daarover te speculeren.
Maar de simpele marktwet zegt.......hoe goedkoper, hoe meer vraag naar produkten........uiteindelijk is je winst dan groter, maar dat mogen jullie zelf bedenken hoe je dat berekend.