View Single Post
Old 03-05-2003, 17:24
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by sledge
Button heeft dat vehikel wel naar de 5de plek gereden zonet. Van zijn rijstlijl en zijn karakter heb je glijk, maar daar win je geen punten mee...
idem voor Ralf Schumacher. Karakter ? Totaal niet. Rijstijl ? Bij tijden om van te huilen. Maar in vergelijking met ploegmaat Montoya zou ik toch hem kiezen. Tot vorig seizoen kon je nog zeggen dat de poles van JP nog in zijn voordeel spraken, nu kwalificeert Ralfke zich reeds enkele keren beter dan deze driftkikker. Of wat te zeggen van geboekte resultaten ? Ralfke sleepte in 2002 de enige overwinning uit de brand voor Williams en eindigde met slechts 8 punten achterstand op Montoya als 4de.
In 2001 kon Ralf zelfs 3 zege's op zijn naam boeken, tegen 1tje voor Montoya. Montoya's enige zege tot nu toe. Dat men dan zit te janken dat deze kerel niet thuishoort bij Williams vind ik zwaar overdreven. Hou eerst die Colombiaan wat in toom en tik die kerel ook eens op de vingers, Patrick Head en Frank ! Werp wel geen camera tegen z'n hoofd aan, of je bent een f*cking idiot !

Wat Villeneuve betreft: Het voorbeeld van hoe talent langzaam maar zeker afsterft bij een 'mislukt' middenmoot team. 'Mislukt' in hun ambitie: Herinner je de 'wij gaan voor de titel'-leuzes in '99 toen het team aan z'n eerste seizoen begon. Het jaar erna was het al van 'wij gaan voor het eerste podium', wat ineens wat minder leuk klonk. Villeneuve had het in zich, en misschien heeft hij het nog, maar dankzij die BAR lukt het niet meer. Ik zou voorstander zijn van een soort 'swap' tussen Trulli en Villeneuve volgend seizoen. Villeneuve en Renault bleek in het verleden een goede combinatie te zijn, waarom ook nu niet ?
Laten we trouwens niet vergeten dat deze kerel echt wel rijden kan: Pole pakken in Australië - Melbourne '96 als rookie, op een circuit waar geen enkel coureur ervaring op had ? Doe het maar eens na, Montoya's !