View Single Post
Old 04-05-2003, 13:21
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by krikke
Ik heb het moeilijk dat er hier sommigen liggen te kappen op Villeneuve. Hij is nl nog één van de weinige "pur sang" racers. Als ze hem nu eens in een beter vehinkel kunnen plaatsen dan die BAR... In elk geval zitten er volgens mij teveel berekende kleurloze individuen tussen de F1 piloten. Ik zie graag eens een fameus inhaalmaneuver, én liefst een beetje een spectaculaire rijstijl. Is een kleurloos pilootje zoals Ralfie misschien zo interessant om zien misschien? Nu volgt er al commentaar op Raikonen. Die gast heeft de gevestigde waarden anders al een ferm poepje laten ruiken dit jaar...
Sorry he ... maar wanneer hebben we van Villeneuve die gedurfde racestijl gezien ..... 6 jaar geleden toen hij wereldkampioen geworden is!!
Sindsdien kan ik me van Villeneuve nog weinig sprekende dingen voor de geest halen. Akkoord dat hij sindsdien niet altijd in schitterende wagens heeft gezeten .... Dat kan je van M. Schumacher echter ook zeggen ....
Met dat verschil dat deze zijn team (na al die jaren) terug naar de top geknokt heeft en daar sindsdien de de vruchten van plukt. Villeneuve is erbij gaan zitten en heeft buiten zijn haar verven weinig spraakmakende dingen ondernomen.

Ralf kleurloos? Ralf is misschien geen blaaskaak zoals vele piloten die joost opnoemt. Dat hij daarom soberder is kan je hem moeilijk kwalijk nemen .....
Ralf = snel maar sober
Snelheid is in mijn ogen nog het belangrijkste waar een piloot aan moet voldoen.

Raikonnen .... Gisteren was inderdaad een blunder ...Een blunder die hem waarschijnlijk veel punten zal kosten. Ook Schumi heeft dit seizoen al kritiek gekregen als hij fouten maakte. Verder denk ik dat niemand hier ontkent dat Raikonnen een supertalent is ...

airco