View Single Post
Old 21-07-2001, 21:23
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Euh, nie voor het één of het ander, beste Finish, maar Meeting III WAS vandaag dus eh! De eerste meeting zijn we namelijk gaan karten in Mol en waren Oneliner, Mario, Johan en ikzelf al van de partij. 't Zijn maar statistieken maar just is just eh!
Enne... de datum van de volgende meeting (nr IV) LIGT al vast, want op 8 september gaan we met zijn allen naar Francorchamps. We hebben vandaag afgesproken om bijeen te komen op de carpool parking aan het klaverblad van Lummen en van daaruit met een minimaal aantal auto's naar Spa te karren (ongeveer 3 kwartier rijden van daaruit). De rest qua informatie volgt uiteraard op tijd en stond.
Ook zou ik aan Mario en Werner willen vragen om eens bijeen te komen om die wandeling en het historisch "programma" op poten te stellen. Ik zou graag een soort "reisgids" willen maken met de meest markante en historische punten op deze wandeling.
Tenslotte wil ik je dan toch nog de mogelijkheid gunnen om de datum vast te leggen van Meeting V, beste Finish. Dus : aan jou de eer (wel dien je te weten dat er al stemmen opgingen van oktober-november en van een echt grand-prix gebeuren op de Noorderlaan, maar er ligt nog niets vast...)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote