Quote:
Originally posted by Finish
En de derde opeenvolgende voor Schumacher. De F2003-GA is niet overtuigend sneller, maar hij weet toch wel elke keer mooi te winnen.
Pro:
*Ferrari....juist ja. Door vuur en regen, niemand houdt ze tegen.
*Raikkonen. Altijd aanwezig.
*Button: Eindelijk wat op de voorgrond. En dan in zo'n rotwagen. Vraag maar aan Villeneuve, die me toch wel -terecht- zwaar gefrustreerd leek
*Webber: Uit de pits starten en een puntje of twee scoren. Mooie race
*Pizzonia: Toch best knappe race. Mag blijven bij Jaguar.
Flop:
*Minardi - Verstappen. Help ! Wat doet dit team nog in de moderne F1 ? Geen resultaten, geen geld.....Ik geef Minardi niet lang meer
*Toyota: Dit is echt niet de manier om vooruitgang te boeken. Panis moet zwaar balen. Da Matta laat de GP een kwartier later beginnen.
*BMW-Williams: BMW loopt te klagen dat Williams slecht bezig is. Eerst eens naar de betrouwbaarheid van de eigen motor zien, misschien ? Ralfke redt zoals altijd nog de meubels.
*BAR - Villeneuve: Frustrerend.
Frustrerend dus. Ook frustrerend hoe Stefaan Zwammers de namen van twee andere sites noemde toen hij het over Montoya vs. Camera had. DePaddock bestaat langer als één van beide concurrerende sites en op de koop toe werkt dit forum een stukje beter dan beide sites. Of ben ik nu een opschepper ? Bah. Vanaf volgende week terug rtbf2-screenshots !
Finish.
|
F2003-GA is imho wel overtuigend sneller ......
- Barrichello kwam makkelijk terug op Raikonnen
- Fastest laps kwamen enkel uit het kamp van Ferrari
- Als je zelfs een race waar er heel wat tegenzit (brand ....) nog kan winnen met een dikke 10 seconden voorsprong heb je nog een pak reserve. Wat moet er dan nog gebeuren wil de concurrentie winstkansen hebben ?
Bar zou ik zeker niet bij de floppers zetten .... ze worden 4e (voor ralf en coulthard) .... toch rijders die behoorlijk meer middelen achter hun hebben .... De wagen is zeker op speed ..... de betrouwbaarheid kan nog nietsje beter ..... Een rotwagen is het zeker niet.
Raikonnen bewijst een topper te zijn .... Toch mag de nieuwe wagen van McLaren niet lang meer wegblijven ..... anders wordt het ook voor Kimi dwijlen met de kraan open.
Minardi ...... Dit is stilaan hopeloos aan het worden .... Ik denk dat we stilaan rekening moeten houden met een arrows of prost scenario ....
airco