Quote:
Originally posted by airco
F2003-GA is imho wel overtuigend sneller ......
- Barrichello kwam makkelijk terug op Raikonnen
- Fastest laps kwamen enkel uit het kamp van Ferrari
- Als je zelfs een race waar er heel wat tegenzit (brand ....) nog kan winnen met een dikke 10 seconden voorsprong heb je nog een pak reserve. Wat moet er dan nog gebeuren wil de concurrentie winstkansen hebben ?
Bar zou ik zeker niet bij de floppers zetten .... ze worden 4e (voor ralf en coulthard) .... toch rijders die behoorlijk meer middelen achter hun hebben .... De wagen is zeker op speed ..... de betrouwbaarheid kan nog nietsje beter ..... Een rotwagen is het zeker niet.
|
Wat ik niet snap is dat Villeneuve niet het voorbeeld van Alonzo en Webber gevolgd heeft en toch zijn wagen naar het parc fermee heeft laten gaan. Leek mij duidelijk dat ze bij BAR voor de race setup in de verkeerde richting gegaan waren. Villeneuve had de auto nauwelijks in de hand. Gewoon nog een beetje aan vijzen, uit de pits starten en puntjes pakken.... maar ja, hij moest er zelf mee rijden he.
Quote:
Raikonnen bewijst een topper te zijn .... Toch mag de nieuwe wagen van McLaren niet lang meer wegblijven ..... anders wordt het ook voor Kimi dwijlen met de kraan open.
Minardi ...... Dit is stilaan hopeloos aan het worden .... Ik denk dat we stilaan rekening moeten houden met een arrows of prost scenario ....
|
Yup, het gat met Ferrari wordt groot. Minardi... triestig, maar als de sponsors hun afspraken niet nakomen dan komt ge in de problemen.
Jan.
=---