View Single Post
Old 19-05-2003, 00:13
JFL's Avatar
JFL JFL is offline
De Paddock Rookie

Talking Victory!

tiens,

Al middernacht en nog altijd geen wedstrijdverslag...
Zal dan zelf maar een poging wagen: prima kwalificatie van Jean-Marie zette mij op de derde startplaats en via een incidentje tussen sonja en ?jurgen lag ik na een halve ronde al helemaal vooraan op een circuit dat ik van haar noch pluim ken. FINE.

Voluit gaan dus. Na een paar ronden voelde ik toch steeds meer gekriebel van Jurgen in mijn nekvel. Op zich geen probleem. Maar enkele ronden later, na een blauwe vlag en voorafgaand een zware preek daaromtrent, zet ik me dus netjes opzij. Om vervolgens ronden lang Jurgens achterkant onveilig te maken. Gedubbelden zorgden aanvankelijk voor een hoop extra lol in dit leuke gevecht. Maar Jurgen had blijkbaar iets teveel lol met een van de gedubbelden - resultaat: iets met de bandenmuur, niks meer van teruggezien. Uiteindelijk zowat iedereen behalve Joost en Jurgen op een ronde gezet (mercie Sennake, voor mij alleszins netjes uit de weg gegaan). Kartje binnengezet met P1 en een mooie voorsprong.

Jean-Marie aan de slag: snel en zonder veel problemen deze positie verdedigend. Was zo happy met het resultaat dat ik een stuk van de wedstrijd zelfs niet meer gekeken heb. Of toch: ineens in een flits zie ik J-M en een gedubbelde samen de eerste chicane induiken (zie layout Action Kart: da's daar niet de plaats voor). Haar recht op mijn armen, hoewel we een ronde los lagen. Enfin, 2 minuten later was de buit binnen.

Well done, J-M.
Ikke happy. Heb nu plots een echte beker op mijn kast staan.

wooow,
JFL
Reply With Quote