Thread: Ijzeren Rik
View Single Post
Old 25-07-2001, 11:18
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Zoals ik ook al zei tegen iemand: mannen die bij een beetje een topteam rijden (en Domo gaat hier goed op zijn gat hahaha) die gaan gewoon ergens op stage in de bergen of rijden mee met een ronde waar er ook wat bergen zijn. Ofwel gaat ge ervoor ofwel niet, ofwel zet ge alles serieus op een paar evenementen en traint ge daarvoor ofwel zijt ge een heel jaar bezig met koersen, maar kunt ge minder doelgericht pieken.

Ik vind niet dat het argument nu nog op gaat dat er hier in België geen bergen zijn. Die waren er vroeger ook niet en toch zijn er toch enkele Belgische tourwinnaars geweest. Dat ze begot eens verder kijken dan hunne neus lang is en over de grens gaan als het moet.

En nog iets dat me van het hart moet: altijd dat gezever over Vlamingen in de sport. Dedzju toch !! Als Hénin het goed doet is het een Belgische die scoort, maar als Clijsters wint, dan is het een VLAMING HOERA, HOERA. De pot op met dat gezever. Ofwel is Hénin dan een Waalse of Clijsters een Belgische. Een beetje consequent zijn aub.

Ehm, met deze uitval viseer ik niemand in het bijzonder op dit forum. Maar sportjournalisten vinden het blijkbaar wel leuk er steeds maar op te wijzen uke:.

En dat doet natuurlijk niets af aan de prestatie van dhr. Verbrugghe (een Waal als ik me niet vergis). Toch vind ik dat het een beetje van 'armoei' getuigt als België zo moet juichen vanwege een ritzege. Het is ooit anders geweest...

't Is precies altijd prijs als ik na zoveel weken nog op dit gedeelte van het forum langs kom (ik bedoel dat ik weer op m'n paard zit).

Last edited by Mario; 25-07-2001 at 11:39.
Reply With Quote