Thanks mannen,
Inderdaad, we keren terug naar huis met gemengde gevoelens. De clio was weer supersnel gisteren, we hadden ze heel veel zin in om onze 2de plaats te verdedigen en alles liep op wieltjes de eerste 30 minuten. Chris schoof mooi op naar een 2de plaats in klasse 4 en 13de algemeen tot we op het uur een losse fuséé kregen links voor. Chris had bijna de ganse baan nodig om er op te blijven.
Daarenboven kregen we zwart voor het geluid waar we zeker nog een staartje gaan aan breien. Tijdens de vrije trainingen kregen we maar eventjes een 100.6 DB aan ons broek terwijl de Clio normaal rondjes optekende van 88-89 DB. Na zwaar protest kregen we het voordeel van de twijfel zonder dat we dienden af te tekenen. Chris kreeg ook nog een stop and go voor 99 DB tijdens de wedstrijd, helemaal niet juist die metingen.
Stel je voor dat ik het eerste blad had afgetekend, dan stonden we na een uur aan de kant terwijl we normaal maar 88 DB nemen.
Na 2 uur was het aan mij en kon ik beginnen aan de inhaalrace. We lagen op dat moment 9de in de klasse en 27ste algemeen. Met constante tijden van 1'53'' en 1'54'' kreeg ik al snel P7 door. Heb me eigenlijk wel eens goed kunnen uitleven want eigenlijk hadden we niets meer te verliezen. Op 30 minuten van het einde kreeg ik P5 en eerlijk toegegeven, ik zag ons weeral op het podium eindigen. Dan maar de aanval inzetten op Clio van Smook Ubeda maar de poging haalde niet veel uit. Blijkbaar lag ik nog 3 ronden achter op die mannen.
Wat betreft het klassement pakken we toch weer 12 punten en waarschijnlijk behouden we onze 2de plaats.
Eén zaak wil ik toch nog wel kwijt: kent er iemand de mannen van die Renault Clio V6 ? Volgens mij is dara veel meer uit te halen dan de 1'59'' dat die mannen draaien.
Volgens mijn bescheiden mening de mooiste wagen in koers.
Tot slot: Het kon slechter afgelopen zijn dit weekend en we nemen punten maar een podiumplaats zat er zeker en vast in.
Thanks voor de talrijke opkomst Paddockers.
|