Quote:
Originally posted by Finish
Mooie pole idd, maar hou er wel rekening mee dat Ralfke in z'n laatste run in de eerste split sneller was dan Monty en dan gehinderd werd door verkeer....
|
Zo nie beginnen eh Finish, met "als-en" en "dan-en" hebben we al menige discussies uitgelokt en dan is de conclusie altijd : "de feiten spreken voor zich en als mijn tante wielekes had was ze een trontinnet!"
Ik bedoel maar, JPM HEEFT de pole en het "niet hebben van een clear lap" gebeurt niet de eerste keer voor een andere pole-kandidaat en het zal ook niet de laatste zijn. "Als Senna niet verongelukt was had Schumi nog geen enkele wereldtitel" is ook zo'n uitspraak waarmee je de stok in het hoenderhok gooit. Maar wat baat het? Niets dus.
Gun de jongen toch waar hij recht op heeft, hij was vandaag de beste en morgen zien we wel hoe de zaken lopen.
Maar op voorhand voorspellen dat het een saaie race gaat worden zou ik niet durven, en het is niet omdat Schumi er misschien niet aan te pas gaat komen dat het saai wordt, INTEGENDEEL! En zelfs dat is bijlange niet zeker...