we want action
Ik ben ook heel blij dat Pablo z'n eerste pole binnen heeft. De overwinning is denk ik nog een beetje hoog gegrepen. Juan heeft duidelijk wat tijd nodig om zich bij Williams in te werken en de ingenieurs ook naar zijn inbreng te doen luisteren, maar hij maakt duidelijk progressie.
Meer dan dat ik hoop dat Montoya wint morgen hoop ik dat hij zijn vel weer eens duur verkoopt voor ieder punt, voor iedere positie. Wat ik bv. via m'n satellietschoteltje deze middag tijdens de F3000 race op Hockenheim zag was voor de toekomst veelbelovend. Mannen als Thomas Enge, Antonio Pizzonia en Mauricio Sperifacio (ofzowiets) gaven wheel-2-wheel racing weg waar menig Coulthard een lesje van kon leren.
F1 heeft nood aan coureurs de racen voor de show, voor het publiek in plaats van voor de punten, net als in de States waar Nascar-coureurs een soort 'acteurs' zijn geworden. Mischien moet men in het kader van de nieuwe technologie maar eens een nieuw puntensysteem uitdenken waar mensen achteraf via internet hun stem uitbrengen voor de coureur die hen het meest plezier heeft bezorgd.
|