Da was gewoon een reactie van Yannick op den topic van een tijdje geleden (ik dacht van Hakki) over hoeveel keer hij "you know" zei. Als ge der begint op te letten, is het echt wel heel veel. Maar ge moet da niet slecht oppakken van Yannick, Sennake. Schumi heeft idd ook een stopwoordje en heel veel andere mensen ook, maar ik moet eerlijk toegeven da'k er gisteren ook een beetje op heb zitten letten.
Wat de race betreft: volgens mij wordt het niet saai. Hockenheim is een circuit waar het meestal niet saai is, waar je op andere circuits op voorhand weet dat het wel saai wordt. Normaalgezien zou het saai kunnen worden, als er 1 team zo ver voor was op de anderen, maar hier moet je 1 nuance aanbrengen: Ralf en Juan Pablo komen niet overeen!!!! En ze allebei een beetje kennende gaan die mekaar geen duimbreed toegeven. Mocht het Ferrari geweest zijn op lijn 1 met meer dan een halve seconde voor, dan zou het een saaie race worden (voor niet-ferrari-fans dan

), maar nu niet denk ik. Hopelijk krijgen we ook een schoon duel Schumacher-Coulthard. En wie weet, zorgt een buitje of zo gelijk vorig jaar voor bijkomend spectakel.