Thread: RACE-thread :D
View Single Post
Old 29-07-2001, 19:01
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Ge gaat wel 5 weken mogen wachten zenne, Finish: de volgende race is Hongarije: slaappillen alleszins overbodig die nacht.

De race was idd formidabel zoals meestal op Hockenheim. Ster van de race vond ik Barrichello die 3-4 prachtige inhaalmanoeuvers doet. Ook mooi van Coulthard dat hij vecht voor zijn positie en Barrichello niet voorbijlaat, zoals die in de persconferentie liet uitschijnen.

Bij het binnenrijden van Montoya zei ik hier nog: ze zijn in staat om het allemaal te verkloten en wat gebeurt er... Ferrari had met Barrichello eigenlijk hetzelfde probleem en toch waren ze zo'n 10 seconden sneller dan Williams.

Ik vond dat Ralf eigenlijk wel een punt had tijdens de persconferentie toen hij zei dat het niet zo slim was van Montoya om zo te pushen in het begin. Williams was met een straat voorsprong de snelste, dus was het echt niet nodig om iedere keer hoog in de toeren te gaan en de motor zo te belasten. Misschien heeft vandaag niet de snelste gewonnen, maar wel de slimste? Kan ook brute pech zijn, maar 'k vond dat Ralf een punt had.

McLaren blijft klungelen: echt een rampjaar voor hen.
Jordan: slechte race van de rijders die allebei in de fout gingen, en dan kon Trulli alweer niet uitrijden ook.
Sauber: eerder pech zou ik zeggen
Renault (zo moeten we beneton noemen zeker?): eindelijk nog een beetje resultaten, maar toch voor een groot deel door het falen van anderen).
Villeneuve: degelijke prestatie die hem door het uitvallen van veel toppers op het podium brengt.

Hopelijk wordt Francorchamps ook zo amusant (Hongarije heb ik de hoop al lang opgegeven).
Reply With Quote