View Single Post
Old 29-05-2003, 00:33
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by bart VDB
Dries,

Inderdaad; wat betreft het geluid heb ik ook wel een opmerking.
Rond drie uur werden we ook binnengeroepen. 97.5 Db en papier aftekenen.Resultaat: opschakelen juist voor de geluidspost(en) en veel tijd verliezen om het risico niet te lopen uit koers gezet te worden. Normaal kan dit niet want wij komen nooit aan 95 Db. Normaal 91-92 Db.
Voor de rest een 'rotdag' voor ons. Problemen van in de training tot op het einde van de race. (vertrek vanuit de pitlane en +/- 35 min alles in het totaal in de pits gestaan).
Volgende keer beter zeker.
Trouwens nog een proficiat van ons. Ondanks jullie probleem nog een mooie koers gereden.

Beste Bart VDB,

Ik begrijp niet dat jullie nog zoveel tijd en euro's in deze wagen kunnen steken , is voorbijgestreeft met als gevolg te traag en te veel onnodige kosten .
Ik heb hier nog een zeer goed en stevig opgelast ( geen barsten of scheuren ) karretje te koop staan ( clio) zeer betrouwbaar , snel en raceklaar en mogelijkheden om nog wat podiums te pakken in de klasse met een weinig aan onderhoud .
Er kunnen ook diverse onderdelen van jullie R19 gebruikt worden zodat een minumum aan onderdelen nodig zijn om deze te kunnen aanschaffen .
Waarom ook nog geld steken in een 1800cc motor daar een 2 liter beter een sneller is vooral wat het koppel aangaat.

Ik kan deze wagen voor een zeer schappelijk prijsje van de hand doen eventueel met of zonder motor , versnellingsbak , GRA remmen , pas vernieuwde benzinebak van 100l enz.. .
Jullie maken de auto zo duur of zo goedkoop als jullie zelf willen , ik kan de rest van de onderdelen wel op een andere manier doorverkopen
Met sportieve groeten van JP Racing Team