Quote:
Originally posted by BLitzKrieg
1. Jos werd aangetikt door Zonta dus moet ie pitten!
2. Tevens heeft arrows een kleine benzine tank! de kleinste van allemaal, dus kan er niet veel in en moeten ze wel 2x stoppen.
3. Waarom ze dit hebben? omdat ze zo een betere lijn hebben in de auto, maar om dit te krijgen moest er minder tank ruimte zijn.
4. Jos had weer superstart, als die engine nu maar beter word (en dat word ie!) dan zie ik jos nog wel vaak in de top 6 volgend jaar.
|
Man, man, man .... wat een gezeik !! Om echt de pleuris van te krijgen !
1. Dit is net hetzelfde als wat we van Jos altijd horen: "Ik werd aangetikt", "de banden waren niet op temperatuur", "het was ..... zijn schuld", "mijn gordel zat dubbel", ....
Zoals Patrick Head het al zei:
"A wanker !!"
2. Met een grotere tank zouden we ze helemaal niet in beeld krijgen en zou Jos nooit nog andere inhalen op de grid!
3. De auto van 2001 verschilt bijna niets van deze uit 2000. Het is een doorontwikkeling. Een betere lijn? ...... Please !
4. De Peugeot
was een ramp, de Asiatech
is een ramp, en Cosworth, tja, ... vraag eens aan "big bad Irv" wat hij daarover denkt.
Oh ja, toen de Minardis bij de eerste start van de GP van Duitsland niet op de grid verschenen, ... heb je dan gezien welk team de laatste rij bezette?
Juist ja, dat superteam met de strakke lijnen en die hollandse toppiloot/wanker.