Thread: F1 op Canvas
View Single Post
Old 31-05-2003, 11:04
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie

Joost en Dries ... Indeed , ik heb de paddock ontdekt !!!

En , ... wacht maar , je hebt alles nog niet gezien (lol) !

Obi Jan, als ik effe mag antwoorden op jou reactie dan kan ik je zeggen dat je misschien ergens gelijk hebt. Vigneron en Tassin zijn 10 jaar bezig, wij anderhalf jaar. RTBF gaat vaak ter plaatse, wij af en toe. Ervaring en vooral persoonlijke contacten zijn heel belangrijk in de F1. Maar als je niet vaak ter plaatse gaat, heb je ook niet zoveel persoonlijke contacten. Snappie ? Maar, ik kan je verzekeren dat er enorm hard gewerkt wordt en dat de VRT enorme inspanningen doet om autosport op de buis te brengen. Na de eerste Belcar wedstrijd zijn er enorm veel positieve reacties geweest op het mailadres van de VRT sport. Dat zijn dingen die helpen natuurlijk. Aan jullie om te kijken en kritiek (positief of negatief) te leveren, aan ons om zo hard mogelijk onze best te doen !

Maar, de persoon die helemaal de nagel op de kop heeft geslagen is Redje. We maken inderdaad televisie voor een breed publiek. En daar horen fans bij en zowel mensen die gewoon kijken uit interesse en de boekjes en de sites er niet op nalezen. Kortom, we proberen voor iedereen ons best te doen.

Tot binnenkort mannen !
Reply With Quote