View Single Post
Old 01-06-2003, 23:07
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Chance dat er geen camera in de weg stond deze keer. Want Montoya wordt daar soms kwaad van

Even wat verdere commentaar bij de race:
*Toyota mag men naast Minardi toch ook wel de flop van het weekend noemen. En zij hadden dan nog het voordeel op Michelins rond te toeren.
*Ferrari zet ik onder 'flop' in die zin dat ze zaterdag hun race al verloren hadden. Had Schumacher op pole gestart, dan....
*Ralfke niet goed gereden ? Ik denk dat hij eerder wat jammerlijk zijn pitstopstrategie heeft uitgekozen. Die pole van hem vond ik hoedanook schitterend, wat nog maar eens bewijst dat hij zeker niet moet onderdoen voor Montoya.
*Wat is er mis met Frentzen ? Ik heb hem altijd één van dé talenten gevonden, eentje die een meerwaarde bracht aan een inferieure wagen. Het hele seizoen al rijdt hij in die Sauber wat onzichtbaar mee. En hier ging hij toch ietwat lullig de vangrails in...
*Trulli verdient ook wel een pluim, voor een groot deel van de race onder druk staan, met een vijfvoudig wereldkampioen achter zich.
*Barrichello en Coulthard als levende bewijs dat een slechte startplaats in Monaco je race kan verknoeien. Beide heren hebben hun in het verleden al op dit circuit kunnen bewijzen. (Barrichello werd hier ooit tweedes in de Stewart, in regenweer!)

Wat me wel aanspreekt: 6 races: 3 zeges voor Ferrari, 2 voor McLaren, 1 voor Williams en Jordan. Vorig jaar was het volle pot voor Ferrari en 1 zege voor Williams en McLaren.
Ik twijfel nog altijd niet aan Schumachers zesde, en die constructeurstitel halen ze ook wel binnen. Maar no way dat Schumacher op Magny Cours mag beginnen juichen