View Single Post
Old 02-06-2003, 17:25
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Pyle
OH ja en
1995 indycar kampioen en winnaar indy 500
1996 Vice Kampioen vlak achter Damon Hill
1997 Wereldkampioen juist voor (Kamikaze) Schumi

Sorry hoor er zijn veel F1 piloten die nooit zo'n palmares zullen hebben.
Sorry he ....
1996-1997 had Villeneuve altijd de superieure wagen van het veld ...

Sinds hij nadien naar BAR is gegaan heeft hij nog zelden een mooi resultaat kunnen boeken. Ok, toegegeven komt dat deels door de BAR ... Maar je kan van Villeneuve ook niet zeggen dat hij BAR veel steun gegeven heeft.

Daar waar piloten met een sterke technische feedback aan het team een wagen ontwikkelen tot een topbolide loopt JV al 5 jaar te sakkeren en kritiek te geven op BAR (teamspirit lijkt me dan toch 0,0)

--------------------------------

enneuh .... overschatte piloten ....

Ralf Schumacher ...... zet Montoya er dan ook bij he .... RS heeft de voorbije seizoen zeker niet minder gepresteerd dan Schumacher ....
Ok, hij heeft een minder grote bek, en maakt soms idiote fouten .... Maar de resultaten liggen er bij Ralf he .....

Barrichello en Coulthard zou ik ook niet als overschatte piloten catalogeren. Ok, zij hebben waarschijnlijk niet de capaciteiten om WK te worden maar leveren voor hun werkgever een onwaarschijnlijke dosis ervaring op. Beiden zijn in staat om GP's te winnen.

Ik gun Fisico het topzitje wel .... Maar ik zou niet concluderen dat hij beter is dan DC, RB of RS