Thread: F1 op Canvas
View Single Post
Old 02-06-2003, 17:25
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by Pyle
F1 op Canvas
Voor Stefan Lammens bestaat er maar 1 piloot: M. Schumacher en het valt serieus op hoor!

Om maar te zwijgen over zijn commentaar, ik word er gewoon ambetant van. Hij zit soms piloten af te breken omdat... ja waarom? omdat hij ze niet kan uitstaan? En Saelens die durft presies niks verkeerd woord zeggen... moest hem ooit eens in F1 geraken.... ah ja en enthousiasme van de commentator kan een race ook boeiender maken. Kijk maar eens naar ITV

Nee hoor, geef mij maar F1 op LaDeux en als ik ITV zou hebben op de kabel dan zou F1 kijken op ITV.
Zelf Beart & Verellen van kanaal2 (waar ik ook op gezaagd heb) gaven veel beter commentaar dan op de VRT.
Saelens ? Goossens bedoel je. LaDeux is idd nog altijd beter, maar Stefaan Lammens is er toch al een flink pak op vooruitgegaan in vergelijking met vorig jaar. En Goossens biedt best wel een meerwaarde. En al dat Frans begint mijn keel uit te hangen
Die 'Nieuwsblad'-journalist (denk ik) van enkele weken terug vond ik wel enorm goed. Die mag best wel eens terugkomen.

Last edited by airco; 02-06-2003 at 18:03.
Reply With Quote