Quote:
Originally posted by TommySoprano
Steve, Motorsport News en Racer zijn nochtans zusterbladen van autosport.
Motorsport News heette vroeger Motoring News en is een jaar of 5 geleden opgekocht door Haymarket. (Uitgever van Autosport). Het grote verschil is dat het een krant is die zich vooral op de Britse autosportscene richt. F1 en CART komen ook wel aan bod maar niet uitgebreid. Daarentegen staat er wel veel rallynieuws en ook autospeedway in.
Racer is dan weer Amerikaans en vooral op IRL, NASCAR en CART gericht. Toch ook aandacht voor F1 en andere amerikaanse autosporttakken. Racer is een maandblad.
Autosportmagazine is Nederlands (www.autosportmagazine.nl)
maar niet echt een aanrader tenzij je geïnteresseerd bent in de Nederlandse piloten.
Voor regio Aalst weet ik niet echt goeie boekenwinkels maar bij boekhandel Rooigem op de Rooigemlaan in Gent vind je al die bladen zeker terug.
Anders kan je ook eens gaan kijken bij IMS. www.imstijdschriften.be, ze hebben winkels in Leuven, Antwerpen, Brugge en Hasselt. Ik vermoed dat die zo'n kleine 200 verschillende autotijdschriften in de rekken hebben staan. Op de website krijg je een overzicht per winkel, van wat ze in stock hebben.
Veel leesplezier...
|
Ik wist nie da den IMS een website had, echt wel ne goeie winkel.