Quote:
Originally posted by alain
Er is een voorstel gekomen van de eigenaar van het circuit van Sepang om de eerste Night GP te organiseren. Hij heeft dit weekend met Bernie samengezeten om het idee te lanceren. De reacties zouden voorlopig verdeeld zijn. Word vervolgd!
Lijkt me schitterend! Ik heb zo wel al verschillende NASCAR races gezien en dat is echt tof.
|
Deze info is blijkbaar niet helemaal correct geweest, want het is nu juist de eigenaar van het circuit van sepang die afziet van het plan.
Het voorstel zou wel degelijk gekomen zijn van ene meneer ECCLESTONE en dit om de westerse kijkers (lees sponsors) niet zo vroeg uit hun bed te moeten laten komen.
De eigenaar van het circuit van Sepang heeft al zijn moed samengezocht en "NEEN" gezegd tegen dit voorstel omwille van het feit dat dit voor hem te kostelijk zou zijn. Uiteraard gaat het vooral om het installeren van de lichtinstallatie.
Ikzelf zou het mooi gevonden hebben om niet zo vroeg meer te moeten opstaan, maar het idee van nachtelijke F1-races zegt me eigenlijk niet zo veel.
C U