Thread: F1 op Canvas
View Single Post
Old 04-06-2003, 22:06
Pyle's Avatar
Pyle Pyle is offline
De Paddock Rookie

Dat geloof ik zeker, want het is al beter dan vorig jaar. Vorig jaar was ook wel een zeer ondankbaar seizoen want het was oersaai tenzij je een Schumi-/Ferrari-fan bent.

Toch vind ik dat de commentator zelf (Stefan dus) meer commentaar moet geven dan de co-commentator (Mark Goossens dus) Een co-commentator die echt iets weet van autosport uit ondervinding is zeker goed, die kan dan weetjes over racen, de wagen, de afstelling,.. uit de doeken doen. Maar het is niet normaal dat de co-commentator meer zinnigs te vertellen heeft dan de commentator. En ja, ik weet het niet, maar soms irriteert Stefan zijn commentaar mij. Misschien is hij TE pro schumi in ik teveel contra... maar ik vind dat hij ook soms dingen volledig verkeert inschat bvb. een persoon valt 3x achtereen uit door mechanische pech. Indien dit niet schumi is dan durft Stefaan wel eens zeggen "Ja, ... is toch slecht bezig, zijn teamgenoot heeft al meer punten, is hij dan wel zo'n supertalent?" Ja die... kan je gerust Montoya (of Villeneuve) ofzo invullen.

Ik zal de volgende GP nog eens naar Canvas kijken en dan kan je op mijn feedback rekenen

Euh, klein vraagje: Wordt de GP van Canada rechtstreeks uitgezonden?
Reply With Quote