Sorry hoor Bambam, maar "grote" coureurs rijden nu eenmaal niet lang bij "prutsteams".
En ik blijf erbij dat Verstappen voor mij niet het talent heeft dat nodig is om een grote te worden of te zijn.
En als je permanent als laatste of voorlaatste start is het niet moeilijk om het meeste aantal inhaalmanoeuvers op je naam te hebben of het grootste aantal startposities te winnen. MS zal inderdaad niet dikwijls 5 startplaatsen kunnen winnen bij de start. Dat slaat nergens op hoor Bambam.
En mijn mening is niet zomaar een puberopinie, maar wel degelijk gestoeld op wat ik van Jos gezien heb in de 6 à 7 jaar dat ik hem bezig gezien heb. Maar ik krijg er wel wat van als ik die Nederlanders zie opscheppen over hun Jos die eigenlijk de beste is van het ganse startersveld maar gewoon altijd pech heeft! Bullshit! Ik zal eens iets anders verkondigen, en dat is een regel die niet alleen in de F1 geldt maar in elke tak van de autosport : pech komt in 90% van de gevallen voor door onoordeelkundig rijden of insturen of omgaan met het materiaal in het algemeen, en "geluk" heeft bijster weinig te maken met toeval als het op de fiabiliteit van het materiaal aankomt, maar alles met hoe je er mee omspringt. Ik geef wel één ding toe : als je permanent met je wagen moet "vechten" om hem op de baan te houden heb je weinig tijd of oog om het materiaal te ontzien. Maar als Jos echt zo'n crack zou zijn, was hij al lang piloot bij een topteam geweest. Trouwens, hij was 2de piloot naast Schumacher en heeft alle kansen gehad om zich van een plaats te verzekeren bij een topteam door zijn prestaties te laten spreken. Blijkbaar was geen enkel groot team in hem geïnteresseerd. Ik sta dus blijkbaar niet alleen in mijn opinie dat hij wel een goed piloot is (zoals iedereen die met een F1 rijdt anders was hij er gewoon niet) maar net dat mist wat het verschil uitmaakt tussen een doorsnee piloot en een winner.
Nogmaals, Boutsen is in mijn ogen een veel beter piloot dan Verstappen en hij heeft het WEL tot Williams gebracht en toch maar 3 koersen gewonnen. Weliswaar tegen kleppers als Senna, Prost en Mansell natuurlijk, maar kom, er zijn nu ook wel wat grote jongens bij. En Thierry heeft zeker niet zoveel zandbakken van dichtbij gezien als Jos!
En iedereen mag zijn mening hebben, jij dus ook, maar ik heb de mijne en een betoog van enkele regeltjes zal me niet van mijn gedacht afbrengen. Jou ook wel niet waarschijnlijk. Ieder zijn mening.
|