Thread: moderatoren
View Single Post
Old 06-06-2003, 07:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Peter,

wij beschouwen één zinntje als "teaser" om naar jouw site te komen kijken als "site-update" : d.w.z. je verwijst voor het eigenlijke artikel naar jouw site. Daar hebben we niets op tegen maar als iedereen zo'n postje zet in de desbetreffende threads lijkt ons forum meer op een koopjeskrant dan wat anders.

Daarom hebben we een thread aangemaakt waar iedereen die een site runt, kan meedelen dat er iets nieuws te lezen is op zijn site. En hierin zijn we vrij strikt : iedereen gelijk voor de wet, of het nu een artikel van pitstop.tv, autosport.be, dsc, vrt, of gelijk welke privé-site betreft.

Als je daarentegen het volledige artikel op ons forum zou zetten, mag je er zeker van zijn dat het zal blijven staan waar jij het gezet hebt (op voorwaarde dat het in de juiste thread gepost wordt natuurlijk). In plaats van onze moderatoren "onder hun vijs" te geven, ga ik ze dan ook feliciteren met hun consequente werkwijze. Ik denk dat de enige juiste manier om niemand te bevoordelen of te benadelen, deze methode is. Ik hoop dat deze uitleg wat klaarheid verschaft heeft?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote