We hebben hier niets tegen Hollanders. Ik persoonlijk heb ze graag, ....... geroosterd, gebakken, op grootmoeders wijze!
ff serieus, ik heb echt niet tegen Nederlanders, ze kunnen echter zo enorm opgaan in hun sportmensen. Deze morgen hoorde ik Sep Blatter op Nederland 1 nog zeggen dat Davids niet geschorst is omwille van Nandrolone alleen maar dat er een cocktail van allerlei producten in zijn bloed werd gevonden. Tjongen, jongen, ... de reactie van die Nederlanders, .... "out of this world"!
En zo is het nou voor alle sporten: voetbal, honkbal, volleybal, hokey, waterpolo en ... Formule 1.
Wij Belgen hebben veel talent in de pijplijn! David Saelens heeft zo tijdens de F3000 race in Monaco in 2000 de pole kunnen pakken. Tijdens de race knikkert hij er zich al in de eerste bocht uit.
Voor mij is dat dan simpel: "A stupid move!". Je wint namelijk geen race in de eerste bocht.
In Nerdeland heeft men het er vaak moeilijk mee dit toe te geven. Misschien kunnen ze daar nog wat leren van de belgische "valse bescheidenheid".
Hoedanook, blijf AUB posten, maar je zult wel moeten gewoon worden dat Jos hier niet de meest populaire rijder is, maar hé, misschien vind jij Schumi wel klote. Dat mag dan ook best