02-08-2001, 19:36
|
 |
Administrator
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by BLitzKrieg
ik ben grote schumacher fan.. ik denk grootste hier van het forum.. je moet eens weten wat ik heb aan schumi stuff
Dat maakt alvast niet veel indruk op mij...
Ik was jarenlang beetje tegen jos, vaak fouten maar toen was ik 12 en zag ik niet in dat het niet aan jos lach maar aan zijne wagen!
En hoe oud ben je nu? Het ligt bij de Hollanders ALTIJD wel aan iets BEHALVE aan Jos! Bullshit!
Jos is een getalenteerd coureur, en waar basje saelens (ofzo iets) in de eerste bocht eruit gaat pakt jos er 8 auto's!
Getalenteerd is elke coureur die in de F1 terechtkomt, het zouden in principe de 22 beste coureurs ter wereld moeten zijn dus dat hij GEEN talent heeft hoor je mij niet zeggen. Maar 7 jaar F1 zonder topteam bewijst dat ik het niet zomaar uit de lucht haal : hij is gewoon niet goed genoeg voor een topwagen. Nederland moet dat maar eens beginnen inzien, beseffen en toegeven. Na 7 jaar F1 was Boutsen al 2 jaar Williams piloot en had hij 3 GP's gewonnen, en stond hij met Benetton 6 keer op het ereschavotje naast Senna en Prost die samen 15 GP's wonnen van de 16!!!!
Als jij zegt dat jos slechte coureur is omdat ie vaak crasht (door problemen in auto) dan heb je nie veel verstand van formule 1.
Als jij zegt dat ik nie veel verstand heb van formule 1 dan ken je me nog niet goed...
Als jij in zo'n krakbak zat zou ik jou weleens willen zien als je het goed doet en de auto faalt! jos heeft veel ervaring en geduld nu, geef hem nu een top auto en hij rijd zeker goed, en haalt vele punten binnen (wk word ie nie nee!)
Een top auto moet je niet KRIJGEN maar VERDIENEN. En wat je zegt over Verstappen geldt voor driekwart van het F1 startersveld : geef hem een topauto en hij rijdT zeker goed!
|
Last edited by Sennake; 02-08-2001 at 19:40.
|