Quote:
Originally posted by JFL
De laatste twee koersen kreeg ik toch een raar gevoel als ik na de koers door de pitlane liep. Vorige keer al een mooi pak brokken, o.a. de RTM-Porsche (da's blijkbaar toch goed in orde geraakt). Deze keer bestond de collectie o.a. uit een donkerrode Viper (weinig aan te zien, maar toch behoorlijk veel schade - grind in de motor en de achterophanging weg), de GLPK biturbo ("volgende week rijdt die weer rond", vond ik bij GLPK toch nogal optimistisch klinken) en de BMW van Severich (impact aan 241 km/u - als dat geen perte totale is).
|
Er was nog een crash : de Marcos van Cor Euser, aan het uitkomen van "Bruxelles" : wiel afgebroken (dacht ik), en nog een gevaarlijke situatie : in de dubbele linkse was er een wagen in de grindbak gestrand, dicht bij de baan. Terwijl de baancommissarissen de wagen aan het duwen waren, vloog er een bmw op een paar meters van de wagen & marshalls... Had slecht kunnen aflopen... En alsof het nog niet genoeg was, spinde er ook nog een Porsche (gele), in de zone...
Vincent