Thread: Hollands Glorie
View Single Post
Old 03-08-2001, 21:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Heeft niks met moed te maken, gewoon objectief zijn. Godzijdank ben ik niet pro-die of anti-zus.............

En aangezien echte helden in verleden leven, en levende legendes bijna niet bestaan kan ik wat dat betreft nooit mijn hoofd stoten...........

Maar mijn tip voor de toekomst, de braziliaan A. Farfus nog meer imponerend dan Raikkonen vorig jaar in de FRenault 2000.

Wat betreft die O. Mol, die gast moet gewoon zijn telefoonlijn vol lullen. Het nivo van die man zakt met rasse schreden, idem dito de voorbeschouwing. Elk GP maar weer laten zien waar de vinnetjes op het bodywork veranderd zijn...............

Na 10 jaar F1 heb ik dat wel gezien........pfffffffffff, en dat wat je wil weten krijg toch niet te zien
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote