View Single Post
Old 17-06-2003, 12:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Een uitgebreid verslag van "De Paddock in Le Mans" mag je hier zeker nog verwachten, maar ik kan nu al zeggen dat we er allemaal fantastisch van genoten hebben, dat we volgend jaar ZEKER terug gaan, dat we dan NOG beter georganiseerd en uitgerust zullen zijn (Witte heeft een lijst gemaakt met alles wat we volgend jaar gaan meenemen), dat we van al onze geburen op de camping moeten aanhoren hebben dat we de beste zijn , dat we onze grenzen weer verlegd hebben door niet alleen naar de burn-outs te gaan kijken maar dit jaar ook deel te nemen, dat niemand van ons de pronostiek juist had, dat we ook dit jaar weer stroom en water ŕ volonté hadden zodat we naar hartelust konden voor Sinterklaas spelen op de camping en we met meer drank naar huis kwamen dan we vertrokken waren (bijna toch) en we een permanente toelating verkregen om in het zwembad van onze Engelse geburen te mogen zwemmen,... en nog zoveel meer waar ik nu niet kan opkomen. Mijn mede-Le Mans gangers zullen dit lijstje zeker nog aanvullen!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote