View Single Post
Old 19-06-2003, 18:13
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Re: Verkeersagressie

Quote:
Originally posted by Huudo
Gisterenavond, op de weg van het werk naar huis, werd ik net voor een rood licht aangereden door een wildeman. Hij sprong uit zijn wagen en ik deed mijn raam naar beneden. Door zijn agressieve houding en taalgebruik deed ik mijn raam weer dicht, maar hij blokkeerde dit, bedreigde me en sloeg naar me. Daarop ben ik weggereden - het licht was weer op groen - en belde onmiddellijk de 112 met mijn GSM, die me onmiddellijk doorverbond met de locale politie. Ik reed het stadscentrum in op weg naar de politie maar zag dat die kerel mij achtervolgde. Daarop heb ik gedurende een 3 a 4 minuten durende achtervolging hem eindelijk kunnen afschudden en ben ik naar het politiekantoor gereden. De schade aan de auto bleef al bij al beperkt, en ikzelf heb geen verwondingen opgelopen. Gelukkig dat ik mijn gordel droeg. Dank zij Sennake in een van de vorige threads Toen ik op het politiebureau was belde er spontaan 2 getuigen die mijn verhaal bevestigde. There still some justice in this life.

Wat valt er hieruit te leren
- Als een wild dier achter een stuur kruipt, is er niet veel wat je kan doen...
- Heb steeds je GSM bij je bel bij de minste onraad de 112.
- Noteer/onthou steeds zijn nummerplaat
- Probeer ondanks alles je kalmte bewaren en ga zeker niet in conflict
- draag altijd en overal je gordel
- Getuigen zijn een zegen.

Dat hij nu zijn verdiende loon maar krijgt

Ik stel voor dat zo'n kerels een jaar rijverbod wordt gegeven en dat hij 6 maanden stage moet doen bij Dr. Beaucourt.
Sorry, ik zal het niet meer doen
Reply With Quote