Thread: F1 2003
View Single Post
Old 25-06-2003, 23:02
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by krikke
Niet akkoord... de framerate is omhoog bij mij, niet alléén bij goed weer maar vooral bij regen. Het tractioncontrolgeluid is cool, en de physics lijken me verbeterd. Ik speelde het spel nog maar een half uurtje, maar k'ben blij met m'n investering.
Ieder z'n smaak finishke, maar GP4 is VOOR MIJ (idd, mijn bescheiden smaak...) niet te vergelijken. Maar daar hadden we het al eens over zeker...
Mja, F1 2002 viel bij mij eerder te pruimen dankzij die ongelooflijk prachtige mods. Ik ben lange tijd zelfs voorstander geweest van EA's F1reeks, maar een half jaartje terug ben ik GP4 beginnen ontdekken, en mits wat modwerk hier en daar heeft dit écht F12002 -op grafisch vlak althans- geklopt.
F1 Challenge moet weliswaar nog eventjes op mijn pijnbank gelegd worden (), maar op het eerste zicht lijkt het een afkooksel van het succesvolle F12002. Meer wagens, een, weliswaar beter, nieuw geluidje...Maar de interface is onaangetast gebleven. Physics zijn krak hetzelfde als in F12002, ik had de A1 Ring, m'n favoriete track, direct terug onder de knie.

En op dat forum van gamers.nl, waar ik bovenstaande screenies van heb, hadden ze het over een warm-up ronde. Ik heb zo'n warm-up precies niet in mijn versie zitten