Quote:
Originally posted by Huudo
F1 heeft voor de fans natuurlijk enkel en alleen maar met de punten, de stand, het kampioenshap enz. te maken. F1 is echter veel meer. Het is marketing en in dat opzicht heeft ie natuurlijk alle reden om te juichen. Idd. in thuisland Duitsland BMW, Ferrari en Schumacher "afdrogen" tijdens de kwalificaties is natuurlijk iets wat groot nieuws is - voor de buitenstaanders. Na Kimi's ronde is er bijv. 15sec een Mercedes vlag in beeld geweest, ipv een Ferrari of BMW vaandel. Meer uitleg is overbodig denk ik.
Deze "show" van Norbie moet dan ook in die zin geinterpreteerd worden. Hij zal zeker geweten hebben dat er een camera in de buurt was en zal er allicht nog een schep bovenop gedaan hebben. Dat onderstreept voor de buitenwereld natuurlijk de belangrijkheid van de quali's en dat geeft er natuurlijk nog meer "gewicht" aan. Als Ron Dennis zoiets zou doen, zou het marketing technisch niet hetzelfde resultaat hebben. NH is natuurlijk veel meer "kämpfer" en de juiste persoon voor zoiets.
|
Ik zie Ron Dennis nog zo'n Haug-move nie doen. Die heeft daar de houding niet voor.