View Single Post
Old 29-06-2003, 22:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by VTEC1600
Wie gaat er nog naar de Spa Italia days? En kan ik inderdaad binnen in de paddock met mijn Alfa?
Volgens mij wel.........maar wat een piraten-evenement zeg. Die organisator zouden ze wat mij betreft toch eventjes aan zijn broekriem mogen trekken!!

Op Zolder is er ook weleens Concours op het circuit zelf. Procedure als volgt, wagen voorop om het tempo te bepalen.......de gasten er tussen in.....en een "sluitwagen" om te voorkomen dat mensen zich laten afzakken om toch ff te racen.

Daar hadden ze vandaag nog nooit van gehoord.........scheuren maar. Heb een van die sessies gezien op en rond Rivage.....volgens mij waren er enkele beschermengels in de buurt

Mijn aanwezigheid daar was ivm met de British Car Trophy...de bedoeling was om daar tweemaal te trainen en dan een wedstrijdje. Let wel dat was de bedoeling.....bij aanvang van de training was de pits dicht en van tijdwaarneming had men nog nooit gehoord. Kwam dus neer op tweemaal vrij rijden met wat vrijwilligers die wat tijden klokten......

Tja wedstrijd dat was wat anders.........geen veiligheid te bespeuren. Op het hele circuit was geen brandblusser te bespeuren, laat staan een marshal. Behalve een bezoeker die dat gebruikt als nickname

Van een echte wedstrijd was dus geen sprake.........het was eigenlijk een veredeld vrij rijden. De rijders onderling hebben bij het uitrijden van de paddock hun "startplaatsen" ingenomen en door middel van een rollende start toch maar iets van een wedstrijd gereden......die zeer amusant en sportief was. Wederom prachtig glijwerk gezien......er reden ook enkele rijders mee uit de engelse Mini Miglia's mee.

Let wel de organisator van de BCT ging ervan uit dat het om een proper raceweekend ging. Ditzelfde gold ook voor deelnemers van de Abarth-trophy, een of andere Caterhamclub......een pure rip-off van de hoofdorganisator.

Tijdens deze dag kon je ook een ritje kopen in een F40, F355 of iets anders F-achtigs. Volgens mij redelijk succesvol.........tijdens de trainingen en wedstrijdjes van de diverse clubs reed men vrolijk door met deze F-wagentjes. Te beschamend voor woorden!!

De toegang tot het circuit heb ik dan maar weer eens op ouderwetse wijze gedaan. Voor niks met de auto (franse schrotbak) en drie man gratis naar binnen

Het principe van streng kijken en doorrijden werkte weer perfect. Tja de ene piraat die wordt bezoedeld door de ander bandiet

wie meer wil weten van de organisator achter deze piratendag: http://www.southservices.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote