View Single Post
Old 30-06-2003, 19:27
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mistery
[ Ik kan zeer goed begrijpen dat de TC zich schoeit op lagere budgetten dan bvb Belcar, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat er IN de teams geen coördinatie kan zijn. [/B]

Je mag niet vergeten dat we over TC praten. Amusement staat nog steeds voorop hierin. Als je alleen op vrijwilligers kan steunen mag je ook niet verwachten dat alles tot in de puntjes afgewerkt is en dat de pitstops veelvuldig geoefend worden. Ik heb trouwens enkele jaren geleden in de 24 uur van Le Mans een wagen in de pits zien vertrekken op drie wielen. In de nascar werd al eens een mechanieker overreden door zijn eigen piloot en zo zullen er waarschijnlijk nog wel andere gevallen zijn.

Denk je nu echt dat "echte" mechaniekers aan de bomen groeien? Iedereen zou niet liever willen dan dat er een aantal gekwalificeerde mechaniekers de wagen onderhanden nemen voor, tijdens en na de wedstrijd. Maar dat is nu eenmaal een utopie als je die mensen geen loon naar werken kan geven.

Daarom vind ik het ook zo jammer dat er zulke mensen als het carworld team(met alle respect voor wat ze presteren) naar de TC komen want zij verpesten het voor diegen die niet over budgetten beschikken en het van hun karige geld moeten doen dat ze bijeenronselen op een bal of een bbq.
Reply With Quote